Πρόσφατα έλαβα αυτή την πρόσκληση για το κλείσιμο της gallery ΖΜ, στεναχωρήθηκα και συγκινήθηκα πάρα πολύ! Για'μένα το ΖΜ δεν ήταν απλά ένα απο τα μαγαζιά που τυχαίνει να δίνω κοσμήματα, για μένα δεν ήταν ποτέ ένας απλός συνεργάτης! Ήταν το καταφύγιο μου, ήταν ο καφές με την κυρία Δέσποινα και άπειρες συζητήσεις όλων των θεμάτων, ήταν η gallery που με δέχτηκε όταν ακόμη ήμουν στα πολύ πρώτα μου βήματα και με βοήθησε σε όλη τη σταδιοδρομία μου, χώρος ανταλλαγής ιδεών, χώρος με τις πιο προχωρημένες εκθέσεις!
Δεν ξέρω τι να πω! Νομίζω πως ότι και να πω θα είναι λίγο! Το μόνο που έχω να πω είναι οτι νιώθω πολύ περήφανη και είναι μεγάλη τιμή για μένα, που το ΖΜ φιλοξένησε τις δημιουργίες μου, για 8 περίπου χρόνια! Ευχαριστώ πολύ!

No comments :

Post a Comment

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...