My precious

Προφανώς έχετε όλοι καταλάβει την τρέλα που έχω για αξεσουάρ και ιδιαίτερα στα κοσμήματα(γιαυτό, άλλωστε το επέλεξα και σαν επάγγελμα), έτσι λοιπόν είχα καταλήξει να έχω κάτι εκατοντάδες κοσμήματα όλων των ειδών, αποφάσισα λοιπόν να τα κατηγοροποιήσω  για να μπορώ να έχω πιο άμεση πρόσβαση! Οι κατηγορίες μου είναι 4 : τα faux bijoux, τα vintage, τα χειροποίητα (τα περισσότερα εκ των οποίων είναι δικά μου), και τα πολύτιμα(με πολύτιμα μέταλλα και λίθους).
Αυτά που θα δείτε παρακάτω ανήκουν στην πρώτη κατηγορία! Τα υπόλοιπα έπονται!

 

4 comments :

  1. Wow! Is all of this jewelry yours!?
    I've never seen so much beautiful jewelry in my life... I can only dream of having a jewelry collection this big!

    Thank you so much for visiting my blog and leaving and comment! I appreciate it so very much. I hope you enjoy reading my blog :)

    ReplyDelete
  2. thank you very much for your comment! the truth is that what you shaw was the faux bijoux collection, there are three more collections, you will see them later!exactly because i' ve got a lot of jewels, iam preparing my first give away, so be a follower to have the chance to win!
    Ooo! and believe me, i relly enjoy your blog!
    kisses!

    ReplyDelete
  3. wow! τα δικά μου όλα μαζί δεν είναι ούτε τα μισά απ' όλα αυτά χιχιχιχι
    περιμένω να δω κ τα υπόλοιπα!!

    ReplyDelete
  4. OMG! Τι θησαυρός είναι αυτός:D

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...